در حال بارگذاری...
وایت برد

وایت برد مغناطیسی فوتبالی

کاربرد تخته وایت برد مغناطیسی در زمین فوتبال

از وایت برد یا تابلو سفید در فوتبال به عنوان یک ابزار تاکتیکی برای تحلیل بازی و ارتباط تصویری با بازیکنان استفاده می‌شود. این ابزار به مربیان و تیم‌ها کمک می‌کند تا بهترین راه‌های اجرای تاکتیک‌ها و استراتژی‌های خود را برنامه‌ریزی کنند. در زیر، برخی از کاربردهای وایت برد در فوتبال آورده شده‌اند:

1. **آموزش تاکتیکی:**
– مربیان می‌توانند به وسیله وایت برد به بازیکنان نشان دهند چگونه در شرایط مختلف بهینه‌ترین تاکتیک یا حرکت را اجرا کنند.
– نقشه‌های تاکتیکی و استراتژی‌های مختلف بر روی وایت برد نمایش داده می‌شوند تا بازیکنان بتوانند بهترین راه حل را در مواقع مختلف انتخاب کنند.

2. **تحلیل بازی:**
– مربیان می‌توانند به وسیله وایت برد به بازیکنان نشان دهند که در طول بازی چه تغییراتی در تاکتیک‌ها و استراتژی‌ها ایجاد شده است.
– آمار و اطلاعات مربوط به حرکت‌ها، پاس‌ها، گل‌ها و… بر روی وایت برد ثبت شده و بررسی می‌شود.

3. **برنامه‌ریزی راه حل:**
– مربیان می‌توانند در هنگام بازی به سرعت راه حل‌های تاکتیکی جدید را بر روی وایت برد رسم کنند.
– تغییرات در تاکتیک و استراتژی به سرعت به بازیکنان اعلام شده و آنها را در جریان قرار دهد.

4. **تفسیر تاکتیکی:**
– مربیان می‌توانند تاکتیک‌ها و حرکات مورد نظر خود را بر روی وایت برد توضیح دهند و به بازیکنان نشان دهند چگونه باید در مواقع خاص عمل کنند.
– توضیحات تاکتیکی و تصاویر بر روی وایت برد به درک بهتر بازیکنان از نقش وظیفه‌ای خود در تیم کمک می‌کند.

از جمله ویژگی‌های مثبت استفاده از وایت برد در فوتبال، افزایش تعامل و درک بهتر تاکتیکی توسط بازیکنان، ارتقاء ارتباط و افزایش اثربخشی تمرینات و بازی‌ها می‌باشد.

تخته وایت برد های مغناطیسی با طرح زمین فوتبال را حتما تا به حال در دست مربیان داخلی و یا خارجی دیده اید، این نوع تخته وایت برد که کل خط کشی های روی زمین درش حک شده و معمولا روی ان ۱۰ مهره رنگی میبینین کمک زیادی به مربیان بر روی نیمکت برای نکات تاکتیکی انجام میدهد و هر مگنت بر روی وایت برد نشانگر یه پست و یا یک بازیکن است که با حرکت مگنت و یا قرارگیری آن بازیکنان متوجه شعاع حرکتی خود میشوند.

در واقع دو سایز تخته وایت برد فوتبالی موجود است، یکی در سایز ۵۰۳۰ که در دست کمک مربیان است و دیگر سایز بزرگ و معمولا سایز ۱۵۰‌‌۹۰ که دارای پایه چرخ دار است که این نوع وایت برد در هر یک از رختکن ها نصب شده و قبل بازی و بین دو نیمه مربیان بر روی ان تاکتیک ها را مرور میکنند و به خاطر بزرگتر بودن معمولا دارای ۲۰ عدد مگنت در دو رنگ که تداعی کنندش دو تیم هستند و یا حتی بیشتر.

علاوه بر مگنت ها در مرور تاکتیک ها خود ماژیک وایت برد بر روی صفحه نیز کمک بسیار زیادی در این امر کرده و مربیان با نوشتن بر روی صفحه که بعضا نام بازیکن و یا بازیکن حریف و یا حتی حالت‌های قرارگیری بازیکنان که به صورت لوزی و یا مثلث برای کارای هجومیست استفاده می شود و جالب اینجاست که مربیان میتواندد بعد از آنالیز حریف تخته وایت برد را پاک کرده تا تیم متوجه این آنالیزهای فوتبالی نشوند.

 

معمولا این دو نوع وایت برد به صورت آماده قابل فروش هستند و نیازی به سفارش و زمان ساخت ندارند.البته بر روی وایت برد شیشه ای هم میتوان موارد فنی را یادداشت کرد ولی ممکن است با افتادن نور روی تخته کمی دید دچار مشکل شود

 

 

جهت سفارش وایت برد شیشه ای یا همان گلس برد با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس