در حال بارگذاری...
مقالاتوایت برد

نقش گارانتی در تعیین کیفیت وایت برد

نقش گارانتی در تعیین کیفیت وایت برد

گارانتی یکی از عوامل مهم در تعیین کیفیت وایت بردها (تخته‌های سفید) است، اما باید توجه داشت که گارانتی تنها یکی از عواملی است که در ارزیابی کیفیت یک محصول مهم می‌شود و به تنهایی نمی‌تواند تمامی جنبه‌های کیفیت را تضمین کند. در زیر تأثیر گارانتی بر کیفیت وایت برد را بررسی می‌کنیم:

1. **مدت زمان گارانتی:**
– مدت زمان گارانتی می‌تواند نشان‌دهنده اعتماد تولیدکننده به کیفیت محصول باشد. گارانتی بلند مدت به عنوان نمادی از اطمینان به کیفیت محصول در نظر گرفته می‌شود.

2. **شرایط گارانتی:**
– شرایط گارانتی نشان‌دهنده تعهد تولیدکننده به تعمیر یا تعویض محصول در صورت وجود عیوب است. شرایط و محدودیت‌های گارانتی می‌توانند اطلاعات مفیدی در مورد کیفیت و قابلیت‌های وایت برد فراهم کنند.

3. **پشتیبانی پس از فروش:**
– کیفیت خدمات پس از فروش نیز در تعیین کیفیت وایت برد تأثیرگذار است. میزان پشتیبانی و خدمات پس از فروش به توانایی تولیدکننده برای حل مشکلات و ارائه راه‌حل‌های سریع و موثر مرتبط با گارانتی مربوطه اشاره دارد.

4. **اطلاعات تکمیلی:**
– گارانتی می‌تواند منبعی برای اطلاعات تکمیلی در مورد استفاده صحیح و نگهداری وایت برد فراهم کند. این اطلاعات می‌توانند به کاربران کمک کنند تا محصول را به بهترین نحو استفاده کنند و در نتیجه، دوام و کیفیت محصول را افزایش میدهد.

وایت برد های اولیه بدون هیچ گونه گارانتی تولید می شد چون صفحه ها مرغوبیت پایینی داشت.
بعد از مدتی که صفحه ها ارتقاء پیدا کردنند باعث شد شرکت ها هم بر اساس این نوع مرغوبیت مدت زمانی را برای گارانتی قرار دهند.

بهترین نوع و تنها صفحه ای که باعث شد گارانتی مادام‌العمر را به آن اختصاص دهند صفحه هایی بود که به آن سرامیکی گفته می شد و به عنوان وایت برد سرامیکی از ان نام برد می شد. و این نوع وایت برد ها از بهترین کیفیت صفحه در تمامی وایت برد ها برخوردار است.

نوع دومی که در بازار موجود است وایت برد هایی است که از صفحه سلفن دار کره ای استفاده می شود و این نوع وایت برد ها دارای دو سال ضمانت تعویض است این نوع وایت برد ها به دلیل استفاده از مرغوب ترین و به صرفه ترین و البته پر مصرف ترین نوع وایت برد در بازار هستند . از این نوع وایت برد ها بیشتر در مراکز آموزشی و ادارای استفاده می شود.

نوع سوم وایت برد مغناطیسی، وایت برد هایی هستند که از صفحه های چینی استفاده می کنند و این نوع وایت برد ها از لحاظ گارنتی دارای یک سال ضمانت می باشد. مصارف این نوع از وایت برد شیشه ای ها یا گلس برد بیشتر شخصی هستند و کمتر از این وایت برد استفاد می شود. به همین خاطر چون صفحه از پایین ترین نوع مرغوبیت در بازار هست باعث شد دارای کیفیت پایینی باشد و البته هزینه پایینی نسبت به دو مورد بالایی باشد.

نوع اخر را می توان وایت برد هایی نام برد که از صفحه هایی ایرانی استفاده کنند این نوع تخته وایت برد ها چون دارای کیفیت پایینی است به همین خاطر بدون گارانتی در بازار موجود است این نوع وایت برد به راحتی قابل دسترس است چون این نوع وایت برد ها بدون گارانتي هستند و هزینه تولید پایینی دارد.

در جمع‌بندی کلی وایت برد هایی که گارانتی بهتری دارند از لحاظ صفحه کیفیت بالاتری برخوردار هستند و این کیفیت باعث می شود مصرف کننده از لحاظ هزینه صرفه جویی کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس