در حال بارگذاری...
مقالاتوایت برد

کاربرد وایت برد در ادارات

وایت برد در ادارات

وایت برد (Whiteboard) یک تجهیزات مهم و مفید در ادارات است که برای انتقال اطلاعات، تبادل ایده‌ها، آموزش، جلسات کاری و یادداشت‌برداری استفاده می‌شود. کاربردهای وایت برد در ادارات عبارتند از:

1. ### **جلسات کاری و جلسات تصمیم‌گیری:**
– استفاده از وایت برد در جلسات کاری به تیم‌ها کمک می‌کند تا ایده‌ها و نقاط مهم را به صورت گرافیکی و واضح ارائه دهند.
– در جلسات تصمیم‌گیری، اطلاعات مهم را بر روی وایت برد نمایش داده و تصمیمات گروهی را اعلام کرد.

2. ### **آموزش و آموزش‌های داخلی:**
– استفاده از وایت برد در آموزش‌ها به افراد کمک می‌کند تا مفاهیم را به صورت بصری تر و درک‌پذیرتری فهمیده و یاد بگیرند.
– اساتید و مدرسان می‌توانند با استفاده از وایت برد به راحتی مفاهیم را توضیح دهند.

3. ### **برنامه‌ریزی پروژه:**
– در ادارات و تیم‌های پروژه، می‌توان از وایت برد برای برنامه‌ریزی پروژه، تعیین وظایف و ردیابی پیشرفت استفاده کرد.
– نمودارها، زمان‌بندی‌ها و شماتیک‌های مرتبط با پروژه بر روی وایت برد نمایش داده می‌شوند.

4. ### **برگزاری جلسات ایده‌پردازی:**
– وایت برد به عنوان یک سطح نقاشی عالی برای جلسات ایده‌پردازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
– افراد می‌توانند ایده‌ها و پیشنهادات خود را به صورت گرافیکی روی وایت برد ثبت کنند.

5. ### **نمایش اطلاعات:**
– در برخی ادارات، اطلاعات مهم مانند آمارها، نمودارها و داده‌های کلان روی وایت برد نمایش داده می‌شود تا به افراد کمک شود اطلاعات را بهتر درک کنند.

6. ### **یادداشت‌برداری و ارتباطات:**
– افراد می‌توانند یادداشت‌های خود را بر روی وایت برد بنویسند و اطلاعات مهم را برای دیگران قابل مشاهده کنند.
– استفاده از وایت برد در ارتباطات داخلی نیز می‌تواند به بهبود تبادل اطلاعات کمک کند.

وایت برد به عنوان یک ابزار تعاملی و چندمنظوره می‌تواند در بهبود ارتباطات داخلی و افزایش بهره‌وری در ادارات نقش مهمی ایفا کند.

یکی از مراکزی که مستلزم رعایت نظم است ادارات میباشد . در این مکان پر تردد و پربازده همیشه رعایت قوانین حرف اول را میزند و مستلزم این امر یک مدیریت قوی برای اجرای نظام است . یکی از ابزار های بسیار کارآمد و پر مصرف در این مکان تخته وایت برد است . یک برد سفید بهمراه لوازم جانبی آن . یک توضیح اجمالی در مورد موارد مصرف وایت برد در نقاط مختلف یک ساختمان اداری شما را با این کالا بیشتر آشنا میکند :

کوچکترین بخش اداره اتاق کارمندان است ، اتاقی که یک یا چند کارمند مشغول کار در آن هستند و وجود یک وایت برد در این اتاق به روند کاری کارمندان کمک بسزایی میکند .

 

ثبت برنامه روزانه کارمندان هر بخش باعث میشود هر کس وظیفه ی خود را بهتر بداند و نظم کاری بیشتری حکم فرما شود و یا ثبت زمان و شخصی که به مرخصی رفته و حضور ندارد و یا قرار است به مرخصی برود روی تخته وایت برد باعث میشود که کارمندان دیگر وظایف کارمند غایب را به نحو احسنت انجام دهند و هیچ کسوری در کار پیش نیاید .

 

یکی از مواردی که در اتاق کارمند شایان ذکر است اطلاع رسانی قوانین مربوط به نظم کار است ، مانند زمان صبحانه و ناهار و شکل قرار گیری لوازم کارمندان روی میزشان و یا حتی نوع رفتار کارمندان با هم دیگر و ارباب رجوع ، همه ی اینها روی یک وایت برد قابل ثبت است و به راحتی با نوشتن و پاک کردن و یا حتی الصاق کاغذ قوانین توسط مگنت روی برد میتوان موارد را به کارمندان انتقال داد .

 

تمام این موارد در آبدارخانه اداره هم قابل اجراست و حتی با نصب یک تخته وایت برد کوچک در آبدارخانه نیز میتوان قوانین را به همه انتقال داد ، چون آبدارخانه یکی مکان بهداشتی است پس رعایت قوانین در آنجا یکی از ارکان رعایت بهداشت است .

اتاق بعدی اتاق مدیر اداره است که از مهمترین بخش های یک اداره محسوب میشود . در این مکان نیز میتوان از وایت برد استفاده کرد . به دلیل اجرای جلسات اداری و حتی بین المللی در این مکان بهتر است از یک وایت برد شیشه ای استفاده کرد . یک کالا با ماهیت کاربردی ولی بسیار شیک و با پرستیژ مناسب برای اتاق مدیریت که هم در زیبای دکوراسیون داخلی اتاق نقش دارد و هم یک وسیله فوق العاده برای ثبت برنامه های مدیر اداره است .

در جلسات معمولا مدیر اداره تمام مباحث مورد بحث در جلسه را روی کاغذ میاورد و آن موارد را ریز به ریز به اشخاص داخل اتاق توضیح میدهد ولی اگر تمام این موارد را روی تخته وایت برد شیشه ای یا همان گلس برد داخل اتاق خود بنویسد تفهیم این موارد برای افراد راحت تر خواهد بود چون اهداف مدیریت مدام در دید اشخاص داخل جلسه است و آنها راحت تر میتوانند این موارد را در ذهن خود ثبت کنند.

یک وایت برد شیشه ای در اتاق معاون مدیر اداره هم کمک زیادی را به او خواهد کرد و او نیز برای ثبت موارد دلخواه خود میتواند از این برد شیشه ای استفاده کند و دیگر نیازی به استفاده از کاغذ برای ثبت کارهای روزمره خود ندارد و حتی با نوشتن جملات زیبا روی تخته وایت برد شیشه ای اتاق خود روز خود را زیباتر کند و انرژی مضاعفی به کارمندان خود بدهد .

 

یکی دیگر از اتاق های مهم یک اداره اتاق کنفرانس است . یک اتاق نسبتا بزرگ برای اجرای کنفرانس و حتی همایش های اداری . در این مکان نیز میتوان از یک وایت برد استفاده کرد ، هر چه ابعاد یرد در این اتاق برزگ تر باشد دید آن هم بهتر است . حال در ذهن خود این سوال را میپرسید که چرا وایت برد در اتاق کنفرانس ؟

 

این کالای پر مصرف دو کاربرد اساسی در اتاق کنفرانس دارد : اول اینکه برای تمام موارد کنفرانس که اعم از موضوع کنفرانس و تاریخ ، ثبت قوانین جدید و تغییرات احتمالی ، نوشتن افرادی که مورد تشویق یا تنبیه قرار میگیرند و موارد دیگری که کنفرانس بخاطر آن برگزار شده همه روی وایت برد بزرگ ثبت میشوند و دوم استفاده وایت برد به عنوان پرده سفید ویدئو پرژکتور است ، یک صفحه بزرگ سفید متناسب برای پخش ویدئو های داخل دستگاه ویدئو پرژکتور و استفاده نوشتاری بلافاصله بعد از پخش کلیپ تصویری و نکته برداری های مربوط به کل کنفرانس.

 

و در آخر ورودی اداره که محل عبور و مرور کارکنان و ارباب رجوع اداره است را میتوان با یک تخته وایت برد شیشه ای متوسط زیبا ، مزین کرد و تمام نکات ریز و درشت را در آن ثبت کرد ، نکاتی اعم از ساعت کاری اداره ، راهنمای بخش های متنوع اداره ، قوانین مربوط به کارکنان و ارباب رجوع ، ساعات مراجعه بخش های خاص و دیگر موارد مهم که در ورود به ادراه حائز اهمیت هستند .

اینها همه و همه کاربرد های یک برد ساده اما پر مصرف هستند . یک وایت برد شیشه ای یا یک تخته وایت برد فلزی میتواند حاکم نظم در یک اداره کوچک و یا بزرگ باشد .

 

برای دریافت و سفارش خرید تخته وایت برد های لوکس با قیمت مناسب با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس